I hate it...
what is "it"?  "It" is English.勃然大怒
It made me upset and angry and pain.
Grammar,Vocabulary,phrase, tense....沉思
I am not graduate from the sciences and engineering.
主機,隨身碟.....how to say in english? how should i know?
No one can help me in my office.no one....傷心
Complete it all by myself.but no one can help me to check if i make a mistake.
無力感很重,只要有英文的東西都通通丟給我做,老娘不是畢業於台大外文系的好嗎?
我也有不懂的時候,尤其這種都是電子類的英文,我更不懂.我只會一些亂哈拉的會話!
商業的英文我也很弱.我的商業英文就像斯拉講的:讀起來很兇!
(有時自己看都覺得好像客人欠我會錢一樣)
喜歡我還有點喜歡英文的那股力量不要不見~give me the power,English.
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Fen 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()